Նոյեմբերի 1-ը հայտարարագրի ներկայացման վերջնաժամկետն է
Մինչև նոյեմբերի 1-ը ներառյալ Հայաստանի ռեզիդենտ չափահաս քաղաքացիները պետք է ներկայացնեն 2025 թվականի եկամուտների հայտարարագիրը։ Հաղորդում է Iravaban.net-ը։ Ինպես է լինում, եթե ոչինչ չանեք, կտուգանվե՞ք, կարելի՞ է սխալն ուղղել ավելի ուշ, և ո՞վ է ստանում ծախսերի վերադարձը։ Կան նաև երեք քիչ հայտնի կանոն՝ ատամնաբույժի ծախսերի, 2024-ի ծախսերի և հարազատներից ստացված գումարների մասին։
Ստորև՝ յոթ բան, որ անհրաժեշտ է իմանալ մինչև վերջնաժամկետը։
Ինչպես տեղեկացնում է Iravaban.net-ը, կարգավորումները սահմանված են Հարկային օրենսգրքով, Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքով, Կառավարության N 1067-Ն և N 956-Ն որոշումներով։
1. Ի՞նչ կլինի, եթե ոչինչ չանեք
Եթե մինչև վերջնաժամկետը ինքներդ հայտարարագիր չեք ներկայացնում, ՊԵԿ-ի նախալրացրած հայտարարագիրը համարվում է ներկայացված՝ վերջնաժամկետի դրությամբ ՊԵԿ-ի բազայում եղած տվյալներով։ Ընդ որում, ներկայացման օր է համարվում հենց վերջնաժամկետի օրը։
Մանրամասն' սկզնբաղբյուր կայքում։


















































Բրիտանիայում վագրի հարձակման հետևանքով մարդ է մահացել
Աշխարհահռչակ հայ մարմնամարզիկին ցմահ որակազրկել են ԱՄՆ-ում
Այսօր մահացած զինծառայողը 3 ամսից պետք է զորացրվեր. մանրամասներ․ News.am
30 տարի ծառայել եմ բանակում և երբեք նման խայտառակ իրավիճակ չեմ տեսել. Միհրան Մախսուդյան
Հայտնի է ԱԱԾ տնօրենի տեղակալի պաշտոնանկության պատճառը
ՌԴ ՊՆ փոխնախարարը «Արբատ» գումարտակի հրամանատար Հայկ Գասպարյանին հետմահու Ռուսաստանի հերոսի «Ոսկե աս...
Ադրբեջանցուն վնասազերծած Շաքիի բնակչուհուն հանձնվել է «Մայր հերոսուհի» շքանշան
Ի՞նչ է անհրաժեշտ ժանտախտի դեպքերը Հայաստանում կանխարգելելու համար.փորձագետAysor.am
Այս պահին իշխանության գլխավոր խնդիրն այդ ահաբեկչին Ադրբեջանին ողջ և առողջ վերադարձնելն է. Էդգար Ղազա...
Հայաստանը ԹՐԻՓՓ-ի հետ կապ չունի․ Hraparak.am